Klassiek voorbeeld van bestolen worden in BA.. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Thijs Esser - WaarBenJij.nu Klassiek voorbeeld van bestolen worden in BA.. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Thijs Esser - WaarBenJij.nu

Klassiek voorbeeld van bestolen worden in BA..

Door: Thijs Esser

Blijf op de hoogte en volg Thijs

13 Maart 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Helaas helaas, Hoe oplettend je ook bent....

Na twee maanden met afkloppen en wel, het me dan toch overkomen: ik ben bestolen. Niets ernstigs het is slechts de Iphone, maar toch.

Typisch geval van onbewaakt ogenblik. Ik stond in de metro in Buenos Aires. Erg druk, maar op een gegeven moment kwam er wat meer ruimte dus ik kon naar mijn vrienden lopen waarmee ik in de metro stond. Hoewel er inmiddels meer dan genoeg ruimte was en de metro op punt van vertrek stond van de halte, ontstond er een rare situatie (klassiek) Twee mensen veroorzaken een soort verdrukking. Nogmaals dit was niet nodig, er was immers voldoende ruimte. Ik kijk mijn vrienden vreemd aan, niet bewust wat gaande was. Toen het geluid van het sluiten van de deuren klonk, sprongen de twee, een man en een vrouw, tussen de sluitende deuren door naar buiten. Waarop mijn vrienden zeiden: dat is raar. Waarna ik direct wist wat er was gebeurd en antwoordde: Ja en nu ben ik mijn telefoon kwijt.....


HELAAS HELAAS geen smsbericht of instant whatsapp meer met Thijs zijn telefoon..... Aangifte is gedaan, verzekering moet geinformeerd worden... maargoed...

voorlopig even mail contact!!

Heerlijk om met Nederlanders te zijn hier, Gaat verder allemaal goed, Is gewoon K....U....T.... Het goede is wellicht dat ik nu pas ECHT op reis ben.........

Liefs
Thijs

Voor de reis naar Zuid- Amerika zal ik proberen foto's en enkele ludieke verhalen te posten.

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 13285

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 24 Juni 2015

Peru en Ecuador

04 Januari 2013 - 09 Augustus 2013

Sabbatical!

Landen bezocht: