WARMTE, maar op 9000 foot is het fris.... - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Thijs Esser - WaarBenJij.nu WARMTE, maar op 9000 foot is het fris.... - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Thijs Esser - WaarBenJij.nu

WARMTE, maar op 9000 foot is het fris....

Door: Thijs Esser

Blijf op de hoogte en volg Thijs

06 Maart 2013 | Argentinië, Córdoba

Mendoza was goed Cordoba is geweldig. Anyways...

Zijn mooie dagen geweest, maar de hitte stijgt me naar de kop! Nu ik steeds noordelijker reis, wordt het ook steeds warmer. Gelukkig is voldoende water dat nog steeds uit de kraan gedronken kan worden.

Vanavond de avondbus naar Buenos Aires. Ik heb begrepen dat het daar nog een tikkeltje warmer is. Grote stad, warmte, veel te doen! Dus drukke tijd, daarna het plan om het derde land van de reis aan te doen: Uruguay!!

Cordoba: Skydiving, Condors gekeken in Quebrada del condorito. (dat was extreeeeem warm..)

Naar Colazo geweest een stadje ten zuiden van Cordoba, naar Pablo! 14 jaar geleden voor het laatst in Eefde gezien, maar geen spat veranderd!! Nog altijd een ´stevige´ jongen, klein boy for ever. Daarna terug naar Cordoba

QUE BUENOS!!!!!
Thijs

Voor de reis naar Zuid- Amerika zal ik proberen foto's en enkele ludieke verhalen te posten.