Fietsen, Hike, Cama Suite, Warmte, Zon, Vino tinto - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Thijs Esser - WaarBenJij.nu Fietsen, Hike, Cama Suite, Warmte, Zon, Vino tinto - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Thijs Esser - WaarBenJij.nu

Fietsen, Hike, Cama Suite, Warmte, Zon, Vino tinto

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

24 Februari 2013 | Argentinië, Mendoza

Na Antarctica weer aant hiken!!! Echter ben verwend nest. Gletsjers doen me niets meer, ´gewoon een gletsjer´. Perito Moreno in El Calafate is wel gaaf, maar potver: met slecht weer is het niet interessant.

Ben immers Antartica gewend.....

Ik merk aan me zelf dat het reizen er nu inmiddels goed in zit. Afgelopen weken van Punta Arenas, (5 sterren hotel, nog van de Antarctica trip) via El Calafate, El Chalten, Bariloche, El Bolson naar Mendoza gereist. Terug naar het hostel leven.

Gletsjer in El Calefate,
Hiken rond Fiz Roy in El Chalten,
Regen in El Chalten,
LEGE PINAUTOMAAT IN EL CHALTEN,
500 gram steak LOMO in El Chalten,
Deutsche Biergarden in El Chalten,
Vissen en mate drinken in El Chalten,
Vliegen naar Bariloche,
Mega hostel Penthouse 1004 op de tiende verdieping met top uitzicht in Bariloche,
Mede Quark Antarctica genoten in Bariloche
Vino fietstocht, Maipu, cuna del vino in Mendoza,
Vandaag in Mendoza,

• 26 Februari 2013 - 23:15

Sandra:

Laiverd, als ik alles zo lees en zie vermaak jij je prima daar aan de andere kant van de wereld. Geniet er van!

• 27 Februari 2013 - 11:27

Inge Top:

Lieve Thijs,
    Net met je vader gesproken en hoor dat het je goed gaat! Hier gaat ook alles goed maar we missen je wel! Heerlijk om te lezen dat het reizen je bevalt. Take care en Geniet!!!
    Lieve groeten Frank en Inge
Thijs

Voor de reis naar Zuid- Amerika zal ik proberen foto's en enkele ludieke verhalen te posten.

Actief sinds 17 Dec. 2012